Scarlet Blade: Areolatastic Mod

Wenn ihr Nudepatches sucht, oder Fragen über Nudepatches habt, dann immer herein. Hier wird euch geholfen. Auch Fragen zu Programmen, mit denen Ihr Nudepaches erstellt, oder die man braucht, um Nudepatches laufen zu lassen, sind hier immer willkommen.

Moderatoren: tonidoc, MDuss

Antworten

Eddyboy
Lebt sich ein
Lebt sich ein
Beiträge: 12
Registriert: Mo 13. Okt 2014, 21:58

Scarlet Blade: Areolatastic Mod

Beitrag von Eddyboy »

Und das Modposten geht weiter: Diesmal mit einem Mod für Scarlet Blade, das ja wie es scheint vor geraumer Zeit auch auf deutsch erschienen ist.
Dieser Mod ist darauf ausgelegt, die ohnehin schon freizügige Welt des Spiels noch etwas freizügiger zu gestalten, ohne den originalen Grafikstil zu verändern.

Download: http://www4.zippyshare.com/v/85181799/file.html

Installationsanleitung am Ende der originalen Readme:

  • Areolatastic Mod for Scarlet Blade v1.41 by Eddyboy

    This mod is aimed at making armors found in the closed beta of Scarlet blade more sexy, without changing their original art style.
    Some Textures use higher resolution than the original Scarlet Blades textures.


    Modded Textures Included:

    DEFENDER

    - Default Underwear: Top pulled outside. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - LvL 5 Armor: Nipples improved, and more visible.
    - LvL 25 Armor: Chestpart reformed, upper nipples revealed.

    MEDIC



    - Default Underwear: Top pulled outside. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - LvL 5 Armor: Nipples revealed. Panties Removed.
    - LvL 15 Armor: More transparency, more areola and nipple visibility. Panties Removed. Higher Resolution Texture
    - Lvl 25 Armor: More Areola and nipple visibility. Panties Removed. Higher Resolution Texture
    - First Mech: Made Suit skincolored and transparent. Higher Resolution Texture

    PUNISHER

    - Default Underwear: Top pulled outside. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - LvL 5 Armor: More areola revealed.
    - LvL 15 Armor: More Transparency. Nipples revealed.
    - Lvl 25: More areola visible.

    SENTINEL

    - Default Underwear: Top pulled outside. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - Lvl 5 Armor: Replaced Black part of the top with fully transparent material. Nipples revealed.
    - Lvl 15 Armor: Suit shortened, Butt revealed.
    - Lvl 25 Armor: Made top slightly transparent, areolae visible. Replaced Panties with a C-String, Butt revealed.
    - First Mech: Removed chest bands, nipples revealed. Higher resolution Texture

    SHADOW WALKER

    - Default Underwear: Top pulled outside. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - LvL 5 Armor: More areola revealed.
    - LvL 15 Armor: More areola revealed.

    WHIPPER

    - Default Underwear: Top pulled outside. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - LvL 5 Armor: Top pulled up. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - Lvl 15 Armor: More areola revealed.
    - Lvl 25 Armor: More areola revealed.


    NPCs

    - Drasilmarsh Ecologist: More Areola Revealed.
    - Club Dancers: Outfit now bares nipples.
    - Brigadier Nina: Suit redesigned to be comletely seethrough at the breasts.
    - Cass/cheyne: Full Nipple revealed. Higher Resolution Texture
    - Cosmetologist Barbie/Pet Chip Tech Julia: Added nipples, which should have been there anyway, improved butt.
    - "Mary"-Npcs (Both Versions, e.g. Pavanne): Non-Transparent part of the suit moved outwards, Nipples revealed.
    - (Holy) Guard NPCs (Both Versions): Non-Transparent part of the suit moved outwards, Nipples revealed.
    - Sati: Suit more transparent. Nipples clearly visible.
    - Idel: Suit more transparent. Nipples clearly visible.
    - Warehouse Manager (Pon): Removed leather straps on the chest piece. Nipples revealed from certain angles.
    - Consignment Sale Manager (Gloria): Areolae revealed.
    - Guild Manager (Debby): More areola revealed.
    - Item Merchant (Cheryl): Top modified. Nipples revealed. Higher Resolution Texture
    - Sealing Tech (Maya): Areolae revealed.
    - Certification Tech (Daisy): More areola revealed.
    - Nafiqueen, 3 Mobtypes: Nipples added.


    How to install: Simply put the data folder into your ScarletBlade directory.
    You can delete the .dds files if you don't like it anymore, it doesnt overwrite anything.
    A sentinel uncensor mod is highly recommended.

    V.1.41 Made by Eddyboy @ gamevixenzone.ryonani.com, 2013.
P.S.: Gibt es eine Möglichkeit, auch ohne die benötigten Posts die Download-Datenbank zumindest einzusehen? Ich habe nicht wirklich Lust, das Forum zuzuspammen, aber von meinen früheren Accounts mit Zugriff weiß ich, dass einige meiner Mods bereits hier sein dürften und ich sehe keinen Grund, sie doppelt zu posten.
Du hast keine ausreichende Berechtigung, um die Dateianhänge dieses Beitrags anzusehen.
Benutzeravatar
MDuss
Site Admin
Site Admin
Beiträge: 8800
Registriert: Mi 12. Dez 2007, 08:56
Wohnort: Deutschland
Hat sich bedankt: 32 Mal
Danksagung erhalten: 67 Mal
Geschlecht:
Kontaktdaten:

Re: Scarlet Blade: Areolatastic Mod

Beitrag von MDuss »

Eddyboy hat geschrieben:P.S.: Gibt es eine Möglichkeit, auch ohne die benötigten Posts die Download-Datenbank zumindest einzusehen? Ich habe nicht wirklich Lust, das Forum zuzuspammen, aber von meinen früheren Accounts mit Zugriff weiß ich, dass einige meiner Mods bereits hier sein dürften und ich sehe keinen Grund, sie doppelt zu posten.
Hi Eddyboy

Habe ich eben erledigt. Ab sofort hast du oben in der Kopfleiste den Button Downloads (wohl eher Text als Bild). Darüber kommst du in den DL-Bereich.

MfG
MDuss

Eddyboy
Lebt sich ein
Lebt sich ein
Beiträge: 12
Registriert: Mo 13. Okt 2014, 21:58

Re: Scarlet Blade: Areolatastic Mod

Beitrag von Eddyboy »

Alles klar, danke. Hatte ich irgendwie übersehen.
Benutzeravatar
MDuss
Site Admin
Site Admin
Beiträge: 8800
Registriert: Mi 12. Dez 2007, 08:56
Wohnort: Deutschland
Hat sich bedankt: 32 Mal
Danksagung erhalten: 67 Mal
Geschlecht:
Kontaktdaten:

Re: Scarlet Blade: Areolatastic Mod

Beitrag von MDuss »

Hi Eddyboy.

Deine Mod wurde eben in die DL-Datenbank eingetragen.

MfG
MDuss
Antworten